Notícies

A partir de les  d'avui 08 de juny , poden consultar l’estat de la seva sol•licitud, utilitzant el codi d'usuari i contrasenya.
Tots els sol•licitants que han resultat admesos, tenen que seguir les instruccions a la pagina Web, rebran un Mail i/o trucada telefònica amb instruccions, per tal de fer efectiva, la seva plaça, en els pròxims dies.

A partir del 11 de juny, poden consultar per Mail o telèfon la seva posició a la llista d’espera.

Estat de la sol·licitud. Utilitzant el vostre codi d’usuari i password.

Si falta algun tipus de documentació tenen temps fins  dia 7 de juny, per enviar-la, en cas de que no rebre els documents pendents, la seva sol•licitud no es tindrà en compte.
Gràcies

Benvolguts sol•licitants,
Us recordem que teniu que enviar les notes de primer i segon de batxillerat abans del 7 de juny. Si es possible indiqueu la qualificació final total de batxillerat ,ja que és requisit indispensable per poder aconseguir una plaça al Col•legi Major Sant Jordi .
-Els estudiants que actualment cursen o hagin finalitzat estudis a qualsevol universitat han d’ enviar el seu expedient acadèmic actualitzat abans del 9 de juliol, aquest tipus de plaça es concedeix a partir del 10 de juliol.

Un cop registrat pot consultar les normes econòmiques i internes i  l’estat de la sol•licitud.
Cal anar a la direcció:
Feu clic a estat de la sol•licitud,  utilitzar  usuari (DNI) i el password que vostè va escollir al moment del registre.

Hem tingut constància de persones a les que no els hi arriba la confirmació de petició de sol·licitud via Mail. Alguns servidors de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.), poden classificar els mails procedents del Col•legi Major Sant Jordi com correu electrònic no desitjat, correu brossa, etc., també a les diferents pestanyes de Gmail ( Social, promocions, etc...)

És important que, si no us ha arribat cap Mail després d'enviar la sol•licitud, consulteu la vostra bústia per veure si els mails del Col•legi Major Sant Jordi han estat classificats com 'correu no desitjat' o a les diferents pestanyes.

A partir del 20 de febrer 2019 i fins el 7 de juny 2019, romandrà obert el termini de presentació de sol•licituds pel curs 2019-2020 en primera convocatòria.

-Els estudiants que actualment cursen o hagin finalitzat estudis a qualsevol universitat han d’ enviar el seu expedient acadèmic actualitzat abans del 15 de juliol,aquest tipus de plaça es concedeix a partir del 16 de juliol.
Termini de sol·licituds 15 de maig fins el 8 de juny en primera convocatòria.