Notícies

Si vols conèixer l' actualitat del Col·legi Major Sant Jordi sense haver d'entrar a la pàgina, afegeix aquest feed al teu lector RSS.

Notícies
  • [01/04/2018] - ATENCIO AMB SPAM PRINCIPALMENT A HOTMAIL,GMAIL,ETC.

Hem tingut constància de persones a les que no els hi arriba la confirmació de petició de so•licitud via mail. Alguns servidors de correu (Hotmail,Yahoo,Gmail, etc.), poden classificar els mails procedents del Col•legi Major Sant Jordi com correu electrònic no desitjat, correu brossa, etc., també a les diferents pestanyes de Gmail ( Social, promocions,etc...)

És important que, si no us ha arribat cap mail després d'enviar la sol•licitud, consulteu la vostra bústia per veure si els mails del Col•legi Major Sant Jordi han estat classificats com 'correu no desitjat' o a les diferents pestanyes .

• [11/02/2018] - JORNADES DE PORTES OBERTES 2018

El Col·legi realitza visites guiades i informatives sempre a les 11 hores els dies:
    17 Marc dissabte.
    11 Abril dimecres.

Per inscriure’s al dia de visita escollit trucar a la recepció del Col·legi. Tel. 932016600

• [05/02/2018] - TERMINI DE SOL·LICITUDS CURS 2018-2019 ESTUDIANTS DE BATXILLERAT

A partir del  1 d'abril  2018 i fins el 7 de juny 2018,estarà obert el termini de presentació de sol•licituds pel curs 2018-2019 en primera convocatòria.

• [04/02/2018] - TERMINI DE SOL·LICITUTS CURS 2018-2019, ESTUDIANTS UNIVERSITARIS

-Els estudiants que actualment cursen o hagin finalitzat estudis a qualsevol universitat han d’ enviar el seu expedient acadèmic actualitzat abans del 9 de juliol,aquest tipus de plaça es concedeix a partir del 10 de juliol.
    Termini de sol·licituts 15 de maig fins el 8 de juny en primera convocatòria.

• [31/05/2016] - **********ATENCIÓ NOTES*******

Benvolguts sol•licitants,
    Us recordem que teniu que enviar les notes de primer i segon de batxillerat, abans del 7 de juny. Si es possible indiqueu la qualificació final total de batxillerat ,ja que és requisit indispensable per poder aconseguir una plaça al Col•legi Major Sant Jordi .
    -Els estudiants que ...

Menjador